piątek, 11 grudnia 2009

Fragment 'Skrzynki Pocztowej'

Kawałek (ocenzurowany) dotyczący pewnego Termometru Rtęciowego*.
'Co on teraz robi?
Trzyma długopis w ustach. (...)
Teraz to ja go widzę i nawet słyszałam...
Ehe.Coś lubi ten długopis żuć.
No wiem. Kupię mu taki truskawkowy xD (...)'
' Nie widzę go. ;/
A ja widzę.
No, to co ten wspaniały termometr rtęciowy teraz robi?
Siedzi, głupio się uśmiecha. Ty, spogląda w moją stronę!
Jak już to na mnie!
Mi w oczy patrzył, spadaj. Chyba się skapnął, że na polskim się na niego gapię, ale to prze ciebie!
Nie skapnął się. Jak już to skapnął się, że ja się na niego ciągle gapię.
Ale ty go nie widzisz , haloo!
Ale ja sie na niego gapię na innych lekcjach i na przerwach helloł xD
Ehe no masz rację.
Widzę go! Jak słodko siedzi!'

*Termometr Rtęciowy- pewien wspaniały i przystojny kolega z klasy, którego nazywamy : Rtęć, Hg, Hf, Termometr rtęciowy.

Brak komentarzy: